Sponsor in het zonnetje

We streven er binnen DESS al jaren naar om elk team te voorzien van gesponsorde wedstrijdkleding, zodat iedereen er gelijk gekleed en vooral netjes uitziet bij de wedstrijden. Daarvoor hebben we natuurlijk wel sponsors nodig. Glas Autobedrijf is zo’n sponsor, en een hele trouwe. Zo waren ze de afgelopen jaren de shirtsponsor van ons VR1 team, maar daar kwam met de overeenkomst met onze nieuwe hoofdsponsor Noctiluca Consulting een einde aan. Gelukkig hebben we ze meteen bereid gevonden om één van onze jeugdteams te gaan sponsoren. De gelukkigen zijn de mannen van onze JO11-1 geworden. Op zaterdag 2 november mochten zij zich dan ook, voorafgaand aan hun wedstrijd tegen Spartanen, om 9 uur al in de bestuurskamer melden voor limonade met taart, maar bovenal voor hun nieuwe shirts, broekjes, kousen en een nieuwe teamtas (met wieltjes!!). Omdat het team helaas niet compleet was, en de officiële fotografe verhinderd was, zijn er nog geen nieuwe teamfoto’s gemaakt. Ter compensatie hierbij foto’s van trotse sponsor Rob Tensen, die samen met onze dorpsgenoot John Hogenstijn de scepter zwaait bij Glas, met het nieuwe shirt. Ook de taart is voor het aansnijden en vooral verorberen nog even vastgelegd.

Screenshot 2019-11-12 at 22.17.37