We gaan weer van start

Eigenlijk klopt de aanhef niet helemaal want wij zijn al van start gegaan. Diverse personen zijn al geruime tijd in de weer met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen (er zijn zelfs mensen die maar net 5 dagen op vakantie kunnen omdat anders de werkzaamheden bij DESS in het gedrang komen).
Ook wordt er door diverse teams alweer getraind en de selectie heeft al een aantal oefenwedstrijden achter de kiezen. Helaas hebben wij nog geen toestemming van de gemeente om het B veld te gebruiken maar wij hopen dat zeer binnenkort het licht op groen gaat.
Voor u ligt het eerste exemplaar van de Odessa van dit seizoen en in de loop van de volgende week hopen wij de Bewaarodessa bij iedereen te kunnen bezorgen. Het samenstellen van de Odessa werd altijd door Nico Aay met veel zorg uitgevoerd maar Nico heeft aangegeven dat hij het tijd vond worden om het stokje over te dragen en gelukkig heeft Jan Keeman dit overgenomen zodat de continuïteit niet in gevaar komt. Wel zal de Odessa voortaan 1 maal per twee weken verschijnen (mede uit kosten overweging) . Nico bedankt voor de vele jaren van inzet en Jan ontzettend veel succes.
Het wedstrijdsecretariaat is afgelopen zomer door Angelique overgedragen aan Roland Bontekoning en Ellie de Boer. Angelique willen wij ontzettend bedanken voor al haar inspanningen van de afgelopen jaren. Ellie en Roland veel succes bij het uitvoeren van deze belangrijke taak.
Afgelopen zondag zijn er 4 senioren teams in het nieuw gestoken. Het eerste elftal kreeg een schitterende nieuwe outfit voor uit en thuis van de hoofsponsor de BVV. De dames 2 zijn in het nieuw gestoken door Noctiluca. Het tweede loopt weer strak in het pak dankzij Administratiekantoor van Arem en last but not least het veteranen team ziet er weer oogverblindend uit dankzij Edmon Keukens.
Mark, Frank, Sandra, Anita en Robbert ontzettend bedankt voor jullie ondersteuning. Aan de outfit kan het in ieder geval niet meer liggen!
De teams hebben hun outfit afgelopen zondag aan het publiek geshowd en dankzij de goed gestemde weergoden kon dat bij een heerlijk zonnetje. Ook JP nogmaals bedankt voor jouw inspanningen in deze.
Zoals al gezegd is dit het eerste exemplaar met alvast wat praktische info zodat een ieder weer kan beginnen en in de loop van de volgende week volgt het bewaarexemplaar.
Tot slot wensen wij iedereen een succesvol en sportief seizoen toe !
Het Bestuur