Dorpsveiling: Zaterdag 29 oktober 2016 aanvang 20.00 uur

Beste Dorpsgenoten,

Nog even en dan is het zover. De 11e Dorpsveiling Benningbroek/Sijbekarspel !

ZATERDAG 29 OKTOBER 2016 AANVANG 20.00 UUR IN DORPSHUIS DE VANG.

Achter de schermen wordt er al een aantal maanden hard gewerkt aan de voorbereidingen voor deze avond. Zo hebben wij dit jaar een nieuwe website zoals u ziet. Daan Slagter van SlagterWebdesign heeft dit geheel belangeloos voor ons gemaakt !.

De doelen voor dit jaar zijn:

DESS: wil graag zonnepanelen gaan aanschaffen om de energiekosten te verlagen.

’t Ploetertje: willen graag een afdekdeken voor het instructiebad aanschaffen en het terrasmeubilair vervangen.

Nieuw dit jaar is dat er max. 2 x € 500,00 van de opbrengst beschikbaar wordt gesteld voor andere verenigingen binnen onze dorpen. De verenigingen kunnen zich hiervoor aanmelden met een goede uiteenzetting van wat zij met het bedrag willen gaan doen.

Na het succes van de vorige keer zal ook deze keer gedurende het 1e uur van de veiling aan iedere koper van een kavel een lot worden uitgereikt. Na dit uur zal de notaris een lot trekken . Diegene zal een mooie prijs ontvangen. ( vorige keer was dit een weekend weg in een strand- of bosbungalow).

U kunt ons dit jaar ook volgen via Facebook. Wij zetten hier regelmatige nieuwe kavels op. Volg ons !

Voor onze nieuwe website zijn wij nog op zoek naar foto’s van vorige dorpsveilingen. Maar ook van activiteiten die de vorige keer zijn aangeboden en inmiddels hebben plaatsgevonden. U kunt ze sturen naar dorpsveiling@gmail.com. Met uw goedkeuring plaatsen we ze dan op de website.

Wij hebben er weer zin in. U komt toch ook !

Het veilingcomité,

Koos Rood, Ellie Vlaar, Jeannette van Stralen, Roos Koster, Arjen Slagter en Wilma Groot.

www.dorpsveilingbenningbroeksijbekarspel.nl