4 teams sv Dess in het nieuw

Op zondag 26 augustus was het zover. Op een prachtige zondagmiddag werden door 4 teams van de SV DESS aan de Sportlaan te Benningbroek de nieuwe tenue’s gepresenteerd.

De dames 2 zijn weer in een flitsende outfit gestoken door het bedrijf Noctiluca Consulting BV . Sandra de Waart zelf overhandigde de outfit deze middag aan de dames.

De veteranen kregen een hele mooie nieuwe outfit van de sponsor Edmon Keukens. Namens Edmon Keukens overhandigde de heer Robbert van Aarst de heren hun nieuwe outfit. Robbert zelf speelt al jaren bij de veteranen en verscheen dus zelf ook voor de foto in het nieuwe tenue.

Wij begonnen deze middag met een wedstrijd tussen de Dames 2 en de Veteranen. Het was een gemoedelijke wedstrijd waarbij de dames toch nog wel verrast werden door de goede conditie van de “oudjes”’.

Daarna was het de beurt aan de heren senioren.

Het eerste elftal kreeg uit handen van de hoofdsponsor Bouwbedrijf Vlaar en Vlaar (BVV) een nieuw uit en thuis tenue aangeboden. Ook werd er voor een periode van 2 jaar een nieuwe sponsorovereenkomst ondertekent door de heren Mark en Frank Vlaar.

Het tweede elftal werd in het nieuw gestoken door Administratiekantoor van Arem. Anita van Arem is al jaren zeer nauw betrokken bij onze vereniging en doet samen met haar partner de coaching en begeleiding van dit elftal.

Na het maken van de foto’s werd er nog een oefenwedstrijd gespeeld tussen de beide elftallen en na afloop was het een gezellig samenzijn in onze mooie kantine.

Alle sponsoren kregen uit handen van het bestuur een mooi ingelijst shirt overhandigt welke beschikbaar waren gesteld door Duijn Teamsport te Zwaag.

De foto’s deze middag werden gemaakt door Lex Salverda.

De foto staan hier.