Grashoppers Vets – DESS Vets

Onder een prachtige blauwe hemel werd er om 10 uur afgetrapt voor een wedstrijd tussen 2 gelijkwaardige ploegen qua stand maar al snel bleek ook qua spel.  Grashoppers was veel aan de bal en Dess was aan het zoeken naar organisatie. Er waren wat spelers afwezig waardoor er wat automatismen ontbraken. Uiteindelijk moest onze invalkeeper Ramon toch een keer graaien toen de behendige spits van de tegenstander scoorde. Deze 1-0 achterstand bracht Dess niet aan het wankelen en langzamerhand nam de grip op de wedstrijd toe. Helaas duurde de eerste helft slechts 30 minuten omdat we eerder gingen rusten nadat 1 van de spelers van Grashoppers zijn been op 2 plekken brak zoals later bleek. Gelukkig gebeurde het niet in een duel maar dat maakt het voor Lex Appel niet minder erg. Lex ook vanaf hier nogmaals sterkte gewenst met het herstel. Rene Aay heeft maandag direct een fruitmand bij hem bezorgd hetgeen gewaardeerd werd.

In de rust werd er een laatste wijziging in de spelwijze besproken en dit effect was direct duidelijk. Dess was na rust echt de betere partij, kreeg kansen maar helaas werden deze niet verzilverd. Uiteindelijk zijn we zonder punten naar huis gegaan voor de eerste keer dit jaar waar een gelijkspel verdiend was geweest.

Bijzonderheden:

• Dit keer geen tegenstanders die bij Thijs een schouderduw geprobeerd hebben
  • Dit keer geen ex schoonvaders van Rene Aay (uniek)
  • Voor de eerste keer heeft Dess niet gescoord

Volgende keer gewoon weer 3 punten. Dan is het ook leuker om een verslag te schrijven.