Het bekertoernooi van de DESS Vets

Aangezien het seizoen al 6 maanden stil lag besloten de Vets zichzelf in te schrijven voor het bekertoernooi om alvast weer wat speelritme op te doen en als goede voorbereiding voor het nieuwe seizoen.

Er werden 3 wedstrijden gespeeld en niet onverdienstelijk. Twee overwinningen en een nederlaag. 14 doelpunten voor en 8 tegen. Mooie goals (vanaf de aftrap over de keeper), mooie aanvallen, schitterende tenues waaronder 1 keer die van onszelf en veel verschillende spelers.

De eerste positie welke recht geeft op een vervolg in het toernooi ging naar Kolping Boys waardoor het er nu op zit voor DESS.

Zondag 20 september staat echter de eerste competitiewedstrijd op het programma tegen DWB. Meteen al een derby. Dit jaar in een poule met betere tegenstanders dus we zullen flink aan de bak moeten. Hopelijk wordt het net zo’n sportief en gezellig seizoen als vorig jaar en kunnen wekelijks de strijd aan gaan voor de overwinning. Thuiswedstrijden beginnen om 9.45 uur dus mocht u altijd vroeg uit de veren zijn kom ons dan aanmoedigen. En mocht u het leuk vinden om een balletje te trappen, neem dan uw voetbalschoenen mee.

Trainen doen de Vets op woensdagavond van 20 tot 21 uur waarbij er een uur lang partijtje wordt gedaan. Ook overige senioren zijn hier van harte welkom. Spelers van het eerste en tweede kunnen op deze avonden een hoop leren. Er loopt 465 jaar aan selectie-ervaring rond. Het schijnt dat er zelfs scouts in de bosjes liggen op deze avonden…..

Vanaf nu zal er in de DESS Interesse weer verslag worden gedaan van de gespeelde wedstrijden. U hoeft dus niets te missen!

Tot binnenkort.