Loten grote DESS loterij

DESS loterij voetbalweek 30 mei t/m 3 juni 2017

Zoals elk jaar zal er tijdens de voetbalweek weer dagelijks een trekking van de grote DESS loterij plaatsvinden. Met ook dit jaar weer vele mooie prijzen. Elke voetbalavond is er een trekking van de loterij en op 3 juni om 23.00 uur de trekking van de hoofdprijs.

De volgende prijzen zijn er dit jaar te winnen:

1e Hoofdprijs: Busreis voor 2 personen naar een Bundesliga wedstrijd

2e Hoofdprijs: een 24 inch LCD TV

3e Hoofdprijs: een Samsung tablet

4e Hoofdprijs: 2 kaarten voor een thuiswedstrijd van AZ

En natuurlijk elke avond vele andere mooie prijzen. De opbrengst van de loterij is t.b.v. materialen voor de jeugd zoals nieuwe doelen.

Indien u een prijs hebt gewonnen, wordt u persoonlijk door de loterijcommissie benaderd. Tevens wordt de trekkingsuitslag op de website vermeld.

Elk lid heeft reeds een boekje met 20 loten gekregen om te verkopen. Als beloning is er voor de jeugdleden voor elk volledig verkocht boekje een botsautomuntje of lekkere verrassing aangeboden door DESS.

De boekjes dienen vóór 20 mei 2017 te zijn ingeleverd bij 1 van onderstaande adressen. Ook zijn daar de extra boekjes verkrijgbaar.

Esther Buijsman                          Sonja Ursem

Het Hogeland 11                            Klammeland 13