Dess zonder voorzitter

Zoals iedereen weet wordt de functie van voorzitter thans vervuld door John Keesom en Vincent Vermeulen. Tijdens de ledenvergadering van oktober zullen zij hun functie neerleggen. Dat betekent dat DESS vanaf dat moment geen voorzitter meer heeft.

Ondertussen is er nog geen nieuwe kandidaat gevonden die deze taak wil overnemen. Dit betreuren wij ten zeerste. Juist nu het bestuur bestaat uit allemaal actieve en enthousiaste vrijwilligers. De functie zal ingevuld moeten worden om het bestuur compleet te maken en de club op een goede manier te laten functioneren.

Het uitvoeren van deze functie kost uiteraard tijd maar het lijkt wel of iedereen denkt dat het een fulltime baan is. Het is hartstikke leuk werk en samen met de andere bestuursleden en vrijwilligers zorg je ervoor dat iedereen met veel plezier kan sporten en op het complex een leuke tijd kan hebben. Juist omdat het bestuur actief is, blijft de hoeveelheid tijd die deze taak in beslag neemt beperkt. Een duofunctie is ook mogelijk.

Zonder voorzitter zullen er taken blijven liggen met alle gevolgen van dien………

Wie staat er op? DESS rekent op je!